lördag 4 juli 2009
Akvarell - engelsk ros
Den här veckan blev det äntligen lite målat! I torsdags åkte jag ut till Öland och satt och målade och hade det bra! Jag har vuxit upp i Färjestaden och min mamma bor fortfarande kvar i samma hus. Våra grannar har också alltid bott där och vi växte upp tillsammans med barnen i den familjen. Hela deras familj tycker om att måla och är jättebra på det, så vi kom nyligen på den smarta idén att måla tillsammans i trädgården. Det var riktigt varmt i torsdags, men vi satte oss i en liten berså i skuggan av några buskar och jag fick äntligen klart akvarellen här ovanför. Inspirationen fick jag från den mysiga engelska tidningen Country Living, som hade gjort en special om gammaldags engelska rosor.

Etiketter:

2 Comments:
Blogger MiA said...
Vacker! Vad duktig du är :)

Jättefint!!


Maliin